Start » Wszystkie artykuły
W 2025 roku snacking to mniej „przekąska”, a bardziej moment: mała nagroda po długim dniu, (…)
Cel Celem było wprowadzenie nowego produktu – High Protein Snack – jako zdrowszej alternatywy dla (…)
Globalny rynek przekąsek zmienia się, ponieważ konsumenci poszukują zdrowszych opcji. Zgodnie z danymi Innova Market (…)
Wafle ryżowe i kukurydziane cieszą się dosyć dużą popularnością wśród osób dbających o zdrowie, a (…)
Finding pleasure in eating has become increasingly important for consumers who often seek a respite (…)
Do produkcji chrupiących wafli ryżowych lub kukurydzianych potrzebne są jedynie trzy składniki: woda, wysoka temperatura (…)
Trend nr 1: Składniki w centrum uwagi Jeden na trzech konsumentów na całym świecie sprawdza (…)
Ważne czynniki Projektowanie opakowań w przemyśle spożywczym jest niezwykle ważne ze względu na konieczność zapewnienia (…)
Crisp Bread – kategoria suchego pieczywa, która cieszy się rosnącą popularnością w Europie. Co ją (…)
Dieta bezglutenowa to coraz popularniejsza opcja żywieniowa, która wydaje się być znacznie więcej niż tylko (…)
Tradycyjne pieczywo stopniowo ustępuje miejsca nowym alternatywom, a konsumenci podejmują decyzje zakupowe z uwzględnieniem różnorodnych (…)
Wafle ryżowe i kukurydziane mogą mieć wiele wariantów smakowych, ale łączą je wspólne cechy – (…)
Dla pokolenia Z, najmłodszego pokolenia dorosłych (18-26 lat), różnorodność i internacjonalizm są zupełnie normalne, co (…)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wieloetapowy proces, który wymaga starannego planowania i realizacji. W (…)